Veilig aangekomen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lizan Rooij - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lizan Rooij - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen

Door: Lizan van Rooij

Blijf op de hoogte en volg Lizan

18 Augustus 2016 | Australië, Sydney

Ik ben gisteravond veilig aangekomen in het verre Australië. Het was een hele lange vermoeiende reis, maar gelukkig is het goed verlopen. Ik ben op dinsdag 16 augustus thuis vertrokken om 10:30 uur en ben gisteravond (woensdag 17 augustus) om 23:00 uur gearriveerd in mijn hostel. Dit is echter de Australische tijd. Om het voor jullie makkelijker te maken, dit is 15.00 uur voor jullie.

Aangekomen bij het hostel, na een taxirit van een uurtje, ben ik meteen mijn kamer op gaan zoeken en een poging gedaan tot slapen. Dit valt echter niet meer in een totaal nieuwe omgeving en een bed waarvan je de veringen in je rug voelt duwen. Maar goed, ik heb mijn oogjes even dicht kunnen doen.

Dit was alles wat ik tot nu toe heb meegemaakt, nog niet echt spannend te noemen. Dadelijk ga ik maar eens op zoek naar een supermarkt... HONGER!!

Toedeloe en tot mijn volgende verslagje!
Kusjes Lizan

  • 18 Augustus 2016 - 11:39

    José:

    Hoi Lizan,
    Top dat je in ieder geval je plek veilig hebt bereikt:-).
    Het slapen zal wel lukken, vroeger sliepen ze zelfs op stro lol..dus jij kunt het ook denk maar!
    Eet ze en ik ga je volgen, leuk om zo toch een beetje jou te horen/zien:-)!.

    Liefs vanuit Nederland X

  • 18 Augustus 2016 - 13:58

    Yvonne:

    Hoi Lizan,
    Wat leuk dat we al meteen de eerste dag een reactie van jou hebben vanuit het verre Australië.
    Fijn dat de reis goed is verlopen, wens je veel succes met het verkennen van de omgeving voor de komende dagen. Wij gaan je volgen, leuk om zo toch een beetje je verhalen te volgen vanuit het verre Australië.

    Groetjes van ons.




  • 18 Augustus 2016 - 14:45

    Mama:

    Hee Lizan, Wat leuk dat je waarbenjij.nu hebt aangemaakt. Eindelijk dat je met je laptop aan de slag kunt! Hopelijk ga je nog vele mooie, spannende en interessante verhaaltjes met iedereen delen. Wanneer ik dit schrijf zal je honger wel over zijn en heb je een lekker potje gekookt! Lieve groetjes Mama

  • 19 Augustus 2016 - 16:00

    E. Aarts:

    Hoi Lizan,
    Fijn om te horen dat je goed aan gekomen bent.
    Nu nog even de omgeving verkennen, voor dat je echt aan de slag kunt.
    En natuurlijk een hele fijne stage tijd.

    Gr. Els

  • 20 Augustus 2016 - 10:37

    Petra:

    Dag Lizan fijn om te horen dat je goed bent aangekomen. Het zal allemaal toch een beetje spannend voor je zijn. Van uit Heusden wens ik je een hele fijne tijd daar en wij blijven je verslagen graag volgen. Heeel veeel succes. Groetjes Petra Verlaak

  • 22 Augustus 2016 - 20:03

    Helmie:

    Hey buurmeisje,

    We zijn heel benieuwd naar je belevenissen in het verre Australië en zullen het blijven volgen.
    Heel veel succes met je stageplek en heel veel plezier met GENIETEN!!

    groetjes,
    Helmie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lizan

Met mijn reisdagboek wil ik jullie graag op de hoogte houden van mijn stage in Australië.

Actief sinds 18 Aug. 2016
Verslag gelezen: 388
Totaal aantal bezoekers 10931

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2016 - 19 December 2016

Stage in Australië

Landen bezocht: